andas, andas allting snurrar runt

Ska masa mig ut på altanen och börja måla på en tavla i hopp om att få tankarna på annat håll, irriterad och less på det mesta och att jag för stunden även har högt blodsocker som ger mig äckliga panikkänslor gör inte saken bättre. Har jag tur kanske jag kan omvandla det till något possitivt och få lite inspiration till att måla något lika bra som tavlan som är så uppskattad, "don't worry it's nothing but soda." Har även två beställningar att måla, jag älskar känslan jag får när andra uppskattar sättet jag kladdat färg på eller hur jag dragit blyertspennan, det får mig att tänka på dom som genom åren sagt att jag inte skulle kunna bli duktig på det. Jag skulle bara vilja säga "in your face, vad var det jag sa." höja mittenfingret, lee och vända på klacken.

 


Kommentarer
simones säger:

grymt snyggt!

2011-07-11 | 12:23:21
Bloggadress: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback