Bodentripp

Lovade ju att skriva om gårdagen idag, so here we go.

Impulsdrog alltså på Boden alive igårkväll, lite spontant men sådana turer verkar ju fungera det med. Tog ett tag att hitta någonstans att parkera bilen då föraren ropar "helvete, det finns ju inga jävla parkeringar någonstans! Jag hatar Boden!" medans jag ropar "men där finns en, och där och där!" Hittade tillslut en, efter många om och men. Promenixade in till området och till min förtjusning fanns en karusell jag alltid har tyckt vart skit kul, virvelvinden. Dock tyckte min följeslagare tvärtom och ville hellre åka något som for upp i luften och snurrade runt, och inte kunde vi kompromissa så vi struntade i karusellerna.

Jag har alltid tyckt det är kul att åka karusell, bland det värsta man kan hitta. När vi var på grönan en sommar fick jag dock åka värstngarna själv utan min syster eller kusiner, dom verkade inte uppskatta att åka karuseller över vatten eller något som vänder upp och ner på en.
Fick iaf en liten känsla av tivoli då jag käkade en sur rabarberrem som egentligen var min följeslagares men hamnade i min mage, ooops. Min följeslagare ville även se Calle uppträda så jag stod ut ett tag tills mina öron var bedövade av den gräsliga musiken, seriöst den sög. Men i helhet var Bodentrippen helt okej!



Lånade bilden från google, den där har jaga alltid velat åka men har alltid vart för lätt och nu finns den ju typ inge mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback