Dag 05 - vad är kärlek

Dag 04 – Det här åt jag i dag från och med nu hoppar jag över dom tråkiga frågorna. Vad har jag ätit, mat?


Dag 05 – Vad är kärlek? 

Kärlek är känslor man satt namn på, mer invecklat var det faktiskt inte. Det kan vara "a life o cloud nine" eller ett besök till helvetet, men oavsett vilken av nämnda platser du får besöka så är känslorna detsamma oavsett om du vill eller inte. Jag är väldigt kräsen när det kommer till killar, jag nöjer mig inte med "medelmåtta", då kan det lika gärna vara. Känn dig hedrad om jag skulle tycka om dig, för du bör vara brunett, lång och vältränad, ha en dos självförtroende och humor, jag kan göra listan lång men det där får räcka i skrivande stund. Love is like raindrops, you can feel it but you can't stop it.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback