Dag 1- Presentation av mig själv


Namn? Emma Josefin Strömberg
Född? 1994
Längd? 173cm
Skostorlek? 39/40
Piercingar? fyra i öronen (3 vänster, 1 höger)
Tatueringar? Ingen ännu
Bor? I en skokartong

Utbildning?
Börjar 1an på gymnasiet till hösten, vad jag har valt talar jag inte om ännu ;)
Jobb? Inget just nu, sommarjobb på någon vecka
Drömyrke? Polis, men vill även vara bartender på sidan om ibland
Plats du vill resa till? LA!
Favoritmat? Ska jag vara ärlig? fiskpinnar! :D
Favoritfilm? Twilight filmerna, Step up 3D
Läser just nu? Inget förtillfället
Läser helst? Veckorevyn
Tittar helst på? 90210
Lyssnar på? Sådant som är bra, Love 11', Summer 11'
Det dyraste jag köpt? Helt ärligt så vet jag inte eftersom jag inte brukar betala själv
Senaste fyndet? Mina Nike skor
Lyxartikel? Min xperia x10i
Värsta plagget? jeans som inte sitter slickat tajt, finns inget värre att bära. 
Favoritaccessoar? Väskor och skor 
Motionerar du? Ursäkta, jag äger hästar så vad tror ni?
Vilket schampo använder du? Något volymschampo men minns inte namnet i skrivande stund
Vad är du rädd för? Mörker och ensamhet
Vad finner du charmigt? självförtroende och humor!
Beskriv dig själv med 3 ord? Spontan, ärlig & självsäker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback