Du slänger ner en nyckel ifrån fönstret i köket, jag bor fyra trappor upp och du är välkommen in

Känner att jag säger emot en stor del av Sveriges befolkning när jag säger att jag börjar vara smått less på värmen, varmt får det gärna vara inte för den delen, men det behöver ju inte vara så varmt så man inte orkar göra iprincip någonting. Mina pållar får vila även idag då jag inte förmår mig att ta ut dom i denna värme på motionspass, för varken häst eller ryttare skulle nog uppskatta det. En skrittur i skogen barbacka skulle på sin höjd vara nog, så då kan dom lika gärna få lite sommarvila.

Funderar på att se lite 90210 i brist på annat att göra, andra säsongen var det ju ett tag sen jag såg så det får nog bli så. Skulle egentligen behöva börja måla på en tavla då jag fått en beställning av min syster, men priset tål att disskuteras innan jag börjar. Kan ju tala om att färg inte är så billigt med tanke på hur lite det är i varje tub. Vet att jag skulle behöva införskaffa ny färg, men jag har inte målat en tavla sen i April kanske då jag inte haft någon fantasi. Men en av tavlorna i vardagsrummet är väldigt uppskattad av folk som ser den irl, kanske skulle behöva kladda med lite färg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback