every day may not be good, but there's something good in every day

Ligger i soffan och lyssnar på dancefloor chart på MTV, det är så man gör när man är less på sin spotifylista. För den delen trodde jag mitt premium skulle gå ut i början av månaden, men tydligen inte för jag är då fortfarande premium, inte för jag klagar över det för det är underbart att slippa all reklam och alla tidsgränser och allt skit de hittat på. Ska fylla i lite gymnasiepapper på någon strax och sen posta iväg dom, jag vill inte behöva välja mellan två gymnasier jag verkligen vill gå, hade vart mycket lättare om jag bara kommit in på de ena. Nä, nu ska jag inte låta så negativ, jag kan ju se det possitiva i det hela med att jag kommit in på alla mina förstahandsval jag haft sökt (eftersom de har vart utanför kommunen också.), både förra året och i år, och det är väl en seger i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback