Never gonna take us down

Jobbat från 08-14.00, mysigt att ha utejobb när det börjar spöregna så fort man hoppat ur ur bilen och inser att man glömt regnkläderna hemma, härligt Josefin, härligt! Så med några liter vatten i skorna, en jacka där det rinner vatten i så har jag ungefär gjort samma saker som igår, + matat massa andra djur och så var jag tvungen att stå ca. 5 meter ifrån en anka, behöver jag ens säga att det jag tänkte just då var "bit mig inte, bit mig inte, rör dig inte!" Ankor är läskiga djur, no doubt!

Kom hem för runt en timme sen och har sen dess vart ut med vovven, sett Cougar town och vart hungrig. Orkar inte äta något innan jag ska käka middag då mamma kommer hem, fast jag svälter snart och jordgubbarna morfar var och levererade åt mig lockar.. så får de bli, jordgubbar först - middag sen! Nu ska jag se Gossip girl, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback