Save me tonight

Sitter och ser Bambi II som går på Disney channel tillsammans med min hund i brist på annat, nostalgi. Men den slutade just så vad jag ska fördriva lite tid med nu blev en svår fråga, söka igenom ch131 på bra filmer eller serier, teckna eller sitta här tills klockan är 21.30 och traska ner för trappen och käka. Mamma var snäll och kastade upp en nyckel till min dörr så jag skulle kunna låsa ifall jag någon gång skulle vilja, fanns bara ett litet problem med det hela - låsen i dörrarna nere är inte likadana som dom i dörrarna uppe så nyckeln passade inte. Funderar för stunden på att bege mig hemifrån en stund då jag inte har något att göra men vart var lite svårare då iprincip ingen verkar vara hemma just ikväll, stackars mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback