Love like woe

Har haft fullt upp hela dagen då jag började morgonen med att åka till stallet och fixa till båda hästarna, sen hem en sväng innan jag och mamma for till Haparanda och var in på Jysk och införskaffade mig en ny, stor säng. Tack snälla! ♥ Sen har vi burit ner min gamla säng och så burit upp den nya, och eftersom jag har rum på övervåningen och trappen är svängd (två "kurvor") så var det ju lite halv bökigt att få upp den, men de gick de med. Sen tvingade jag mig själv till att städa rummet, innehållet i min garderob brukar som hamna på golvet och istället användas som heltäckningsmatta. Garderober är överskattade - får jag en walk in closet kan jag också hålla ordning, jag lovar, jag svär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback