En liten lista

När vaknade du imorse?
Svar:
07.28 prick, behöver jag ens nämna att jag var väldigt trött..

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
"Ska bara sova 5min till.."

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Har inte ringt någon imorse

Vilket humör är du på?
Svar:
nog äre väl fint, själv?

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Rock & Republic Victoria Beckham jeansshorts, leopardmönstrat linne, underkläder.

Vad för accessoarer har du på dig just nu?
Svar:
Dolce & Gabbana klocka, peacearmband, armbanssett (guld/rosa), örhängen x4.

Har du ont någonstans?
Svar:
Nepp

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
En hotellfrukost, finns nog inget godare..

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Nagellack x2, igår.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Loggade säkert in på min blogg, annars facebook.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Funderar på att åka till stallet och rida Kira, men det är ju så varmt ute så känner mig inte så taggad..

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Den här!

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
För att den är bra! Vi bor i mellanmjölkslandet, snälla ni kan inte behöva en beskrivning. Men ska jag hitta ett plus så är det att jag alltid är mig själv och är ärlig, varför provocera fram sina läsare lixom, min statistik kan jag inte klaga på och jag har aldrig provocerat i min blogg. Be your own hero.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
förmodligen åt jag nog middag..

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Jag har redan fått en, och vad? Att jag är duktig på att teckna och måla.

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Fotade Milla igår, vovven med andra ord.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Tror inte det eftersom jag inte redan gjort det, inget märkvärdigt isf.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
en vägg

Vad tror du att klockan är?
Svar:
typ 16.00?

Vad borde du göra idag?
Svar:
Städa mitt rum, teckna eller måla så jag inte glömmer bort hur man gör. Haha, skämt å sido..

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Det jag har på mig eller byta om till ridkläder

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Oj, det vet jag faktiskt inte..


Kommentarer
Maja säger:

Sv: Någon annanstanns i skellefteå tror jag, jag vet fakiskt inte...

2011-07-07 | 19:01:39
Bloggadress: http://sommarponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback