Visst du kan rycka på axlarna, spela ball, och fast du tycker du lyckas vet jag iallafall

Sitter i en soffa i en lägenhet inne i Kalix, eller mer rätt blir det om jag säger en bit utanför Kalix hos min syster. Och för den som är nyfiken och undrar vad vi gör så håller vi på att baka bullar, nu ljög jag faktiskt för jag är inte så delaktig i bullbaket då jag mest tittat på när hon virrat runt i köket och letat allt från decilitermått till att fråga mig vad ägg heter på finska. Hallå alltså, how would I supposed to know? Min mobil vet mer än mig, illa när man har en google translate app, men den kom ju till användning när jag blev frågad vad kananmuna betydde, så den har sina brillianta stunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback