Dreams are made for coming true?

Skulle det vara som det sägs att "dreams are made for coming true." så skulle jag inom en snar framtid vara på skräckfilmsinspelning, för det är vad jag drömt inatt. Mer rätt för filmen Sorority row som jag för övrigt har sett två gånger. Minns inte mycket mer av drömmen än att jag stod vid en grå trappa i ett mörkt rum med fyra andra personer, att det i mörkret kom en sådan där .. vad ska jag kalla det? En sådan där som mördar folk med en sådan där som man har när man byter däck på bilen. Dom har faktiskt en sådan i filmen, men den är omgjord med massa läskiga saker. Hur som haver så hände det inte mycket mer än att en av dom andra fyra personerna fick den instucken i armen. Kan inte påstå att det var en mardröm, bara en väldigt konstig dröm. Så min natt har nog inte sett ut som alla andras, eller är det någon mer som vart med i en skräckfilm?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback