Haters only hate the things they can't get and the people they can't be















Började dagens ridpass med att skritta fram i sommarhagen och leta Kiras lädergrimma hon hade rullat av sig under dagen, den är numera återfunnen. Sen skrittade jag henne till vinbärsodlingen där jag travade fram henne, inga större krav - bara komma igång och få igång musklerna. Sen galopperade vi lite mellan vinbärsbuskarna, och på köpet fick jag en asläcker ponny som sen inte kan skritta hem till ridbanan utan måste piaffera hela vägen. På banan fick hon en  skrittpaus där jag jobbade henne lite på volt, och det kändes som jag satt på en 160cm häst. Bara kolla 4:e bilden, vart tog min längd vägen? Sen travjobbade vi lite på en stor volt under 5min kanske, både höger och vänstervarv. Är i övrigt väldigt nöjd över passet, fin och sammarbetsvillig ponny - nöjd ryttare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback