Jag vill bli miljonär, helst nyss

Råkade börja kolla på storhästar som är till salu, och kan inte säga annat än att jag vill vara miljonär, 100.000:- räcker det med. Tanken på att sälja Kira och köpa storhäst existerar inte, jag kan faktiskt tävla henne som storhäst om jag vill. Men jag vill ha en storhäst inriktning fälttävlan, ca. 165cm hög, alla färger utom vanlig tråkig brun, mörkbrun går bra. 4-10år och så ska den ha kapacitet för att bli riktigt duktig.



Coco Chanell (f 2002)
f. San Quintero xx
m. Carita
mf. Trofé

Ägs av Affärskompetens Visby.

Coco Chanell som är uppfödd av Christian Hansson på Troedsberga, har en mycket fin stolinje bakom sig med diplom och Elit utmärkelser. Hon har under perioden 2005-2010 gått i avel. Nu tränas och tävlas Coco, främst mot fälttävlan, för försäljning under året.

Vårt utlåtande om Coco:
Coco har ett fantastiskt temperament, orädd och lagom framåt, samarbetsvillig och snäll. Älskar att hoppa och gör det väl, även om det är lite fullblod över sprången ibland. Terräng är hon duktig på och hon har lätt för dressyren. Coco kan bli en mycket bra fälttävlanshäst eller bara trevlig ridhäst hos någon som uppskattar pigga glada och trevliga hästar. Vi hade helst sett henne hos en duktig junior som vill rida alla discipliner.

Pris: 65.000:-

Typ: Stora hästar  -  Inriktning: Fälttävlan  -  Kön: Sto  -  Födelseår: 2007 
Namn: Scarlet

Vackert 4 årigt sto e. Puissance ue. Warcraft (xx) Drygt 1,60 växer fortfarande.
Tömkörd, longerad, löshoppad och sutten på. Mycket fint temprament, positiv, snäll och lyhörd. Hon har mycket energi, är smart och lätt att hantera. Väldigt kelsjuk. 
 
Pris: 65.000:-


Kommentarer
Anonym säger:

Det är ju bara köpa! 65 för en storhäst är ju ingenting ;)

2011-06-26 | 00:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback