Now the whole world is spinning, and I'm stuck with blurry vision

Ont i huvudet, mår illa - usch.

Har iaf vart och gjort bort alla stallsysslor från morgonen och det känns riktigt skönt, mådde inte dåligt när jag var i stallet men när jag kom hem, skumt. Kan det ha att göra med att jag somnade igr kväll/natt och hade sovit 1-1½ timme och sen blev väckt då jag skulle med och hämta min syster och skakade i säkert 10min från det jag vaknade tills det började lugna ner sig? Sjukt obehagligt var det iaf! Eller så har det med att göra att mitt blodsocker börjat lega på en lägre nivå och kroppen inte riktigt har hunnit ställa om sig och vant sig med det, så har det ju vart förut. Ska gå ner och käka lunch (känns ju lagom kul när man mår illa, men måste man så måste man.) Och sen ta en ipren och ..gå och vila? Förhoppningsvis släpper illamåendet och huvudvärken, må dåligt är nog det värsta som finns.

Kommentarer
sara säger:

Vet att våra band är brutna, men kikade igenom min blogg och då hade jag länkat till dig typ. Ville bara säga att du har mognat en hel del sen juni,juli typ fast du är fortfarande så grymt kaxig !



hoppas att du har de bra osv hejdå :)

2011-06-02 | 18:55:01
Bloggadress: http://solmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback