Perfect for me

Kom hem från Sunderbyn för en stund sen, så tänkte bara skriva lite kort hur det gick. Usch, sjukhuslukten får mig att minnas dom där två veckorna i September -06. Rättare sagt är det lukten av handsprit som ger mig flashbacks av min sjukhusvistelse. Hur som helst så gick det i alla fall bra, väldigt bra. Mitt blodsocker har börjat lega mycket bättre och det är en lättnad att få höra det, jag var helt inställd på att det skulle gått upp då jag tyckt att jag legat på alldeles för höga blodsocker nivåer. Och så var det ju det där med hur lång jag var, jag hade inte blivit några ynka millimetrar längre.



Haha, har tänkt lägga in den här bilden jätte länge. Visst var matchningen stilren och fin? ;)

Kommentarer
FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo säger:

Vill ha fler pinsamheter att avslöja: finns inga gränser när de gäller frågor

Nu är det dags för 100 % ärlighet! Redan erkänt: oskuld, ovana .. m.m! :)



direktlänk: http://feliciaaulen.blogg.se/2011/june/fowzies-erkannande.html

2011-06-16 | 16:21:23
Bloggadress: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback