Ponnyn har sommarvila..

Kiras framskor åkte av idag då som var så lösa, men kan ännu inte rida henne då hon behöver verkas och skos då hon nöter hoven "uppifrån" så hon måste gå med skor. Sen såg jag även idag när jag tog in henne att hon måste ha kliat sig i hagen på någon buske eller något så hon har en mindre reva på sidan. Inget allvarligt men känner inte för att sätta på en sadel på det, satt iaf på sårspray och helosan. Ser ungefär ut som det brukar göra då sadelgjorden skavt när hon släpper päls, och det brukar läka ihop rätt fort. Inte för jag tror att ponnyn sörjer att ha lite vila, hon brukar få någon veckas vila emellan åt på sommaren. Tänkte rida Carisma men det var så varmt så även hon fick vila, hon gick ett rätt hårt dressyrpass igr.
Nu ska jag se 90210, så pusspuss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback