Roller coaster through the atmosphere, I'm drowning in this starry serenade

Anlände hem för ett tag sen då jag vart in till Kalix och på posten för att skicka iväg ett paket, mer rätt min Technical kavaj som jag fått sålt. Känns väldigt bra att få den utbytt mot några hundralappar istället för att den bara ska hänga oanvänd i min garderob. Annars idag har jag hunnit med att vara till stallet och släppa ut pållarna i hagen och fixat alla stallsysslor så jag bara behöver åka och rida Kira senare, måttligt taggad till det när det är +28 grader ute. Klagar då inte över att det blåser lite, då kan man ju rida med piké t-shirt utan att bli mat till alla mygg. För den delen undar jag ens om jag har ett enda myggbett, annars känner jag mig ganska lyckligt lottad som inte skulle märka det.


Kommentarer
Anonym säger:

Hejsan!

Vill du ha din klänning på Nelly i Top 100?

Jag kan hjälpa dig!



Allt jag vill är att du rösta på mitt bidrag på facebook sen länkar jag din klänning överallt!!



Gå in på min blogg o läs mitt senaste inlägg för o rösta!

http://galenflikka.blogg.se/



Hoppas vi kan hjälpa varandra :)

2011-06-28 | 20:56:31
Evelina säger:

rösta på min klänning på nelly.com jag röstar självklart på din klänning. Här är länksidan:



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=CgKTZxvZeReWEoupEzH4Camwfy5QgHeinmzCZia4y3N3g9ikxnb1#Gallery

2011-06-28 | 20:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback