Said I am wonderful

La märke till en ganska intressant sak idag när jag loggade in och klickade på några kommentarer jag fått på diverse olika inlägg, kul att ni är duktiga på att kommentera för den delen! :) Men det var inte antalet kommentarer jag la märke till, utan till vart kommentarerna kommer ifrån. Min blogg har ganska mycket besökare, och av kommentarer att dömma är det även några av dom "större bloggarna" som läser den då jag har fått några kommentarer därifrån, ex. FowZie, Matilda Rosqvist, Alexandra (vadfanskajagheta.blogg.se) , Anna (en som jobbar på Equipage.)

Det är riktigt roligt att ha en blogg som större bloggare läser och kommenterar, dom kommentarerna har små guldstjärnor i kanten på något sätt då det känns som att det påverkar bloggens statistik bara av att veta att den når ut till folk som inte bor på samma ort, att min blogg fakstiskt läs av folk från Skåne och upp.

En blogg för mig är så mycket mer än ett spel där man konkurerar mot varandra med vem som får mest kommentarer eller har mest besökare, vem som tjänar mest pengar på sin blogg eller vem som får förfrågningar om erbjudanden eller sammarbeten. En blogg i mina ögon är ett ställe att kunna dela glädje med andra personer, från skåne och upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback