Ett tips till alla hästmänniskor - Horze

Måste bara tipsa alla hästmänniskor som läser min blogg att om ni söker schabrak i bra kvalitet, läckra färger och prisvärda bör ni checka in utbudet hos Horze. Jag (eller pållarna.) har flera olika schabrak därifrån och jag är mäkta imponerad av kvaliten till priset dom säljs för, du lär inte hitta bättre schabrak i samma prisklass! Att dom även säljer matchande benlindor är ju ett plus i kanten för den som gärna matchar all utrustning, och jag råkar tillhöra den gruppen av ryttare. Snabb levernas, prisvärt och bra kvalitet - kan det bli bättre?


"Detta blogginlägg är skrivet som ett bidrag till Horze bloggtävling med möjlighet att vinna ett presentkort värt 5000 kr på http://www.horze.se"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback