She ain't a Model But camera's Flashing



Gårdagen är värd en thumbs up, kan dra den i korta drag så ni får veta vart jag höll hus.

Befann mig i stugan med  mamma, syster, mormor & morfar, morbror, moster och några av alla mina kusiner. Käkade god mat och efterrätt, fotade med Ammi osv. Till min besvikelse hade det "runda" brännbollsracket försvunnit så det blev ingen brännboll, nu hade jag ju haft några "små" kusiner som mer än gärna hade lekt bollkalle och sprungit och hämtat bollarna, jag hade velat vara på brännbollsyran i Umeå när det var. För brännboll kan jag spela, det är bara att konstatera eftersom de flesta brukar klagar på att bollarna far för långt bort så jag får springa och hämta dom själv, haha. Hann även med att skratta så jag låg dubbelvikt och nästintill grät för att mormor sa något som enligt mig och Ammi var jätte kul, så råkade vi utbyta blickar med varandra och då är det kört. Skrattade säkerligen i sträck i 5-6 minuter, ska jag hitta något "negativt" i min humor så är det att jag kan skratta iprincip hur länge som helst, och det brukar sluta med att folket i min omgivning tillslut skrattar åt mig. I övrigt var gårdagens eftermiddag/kväll bra i stora drag, vart ju till och med bra väder tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback