We don't wanna go home

Fick en impulsidé att dra på RixFm festival tidigare idag, så efter 15min satt jag i bilen på g mot Luleå med min syster. Kan inte påstå att det var världens bästa skyltning efter vägen hur man skulle hitta dit, för fel hann vi åka och vi hamnade mitt ute i skogen, haha. När vi väl hittat till parkeringen är parkeringsvakterna jätte gulliga och pekar vart vi ska parkera bilen, sen då? Sen får man minnsan inte veta vart och hur man tar sig dit artisterna uppträder, hade dom kunnat hosta ur sig hur man skulle promenera dit hade jag promenerat. Så vi hann promenixa runt där ett tag innan båda insåg att vi inte skulle hitta dit, min kommentar var "det är alldeles för tyst, vi är inte på rätt ställe." Så när vi såg hur mycket klockan hade hunnit bli (vi var redan sena när vi drog till Luleå, mitt fel eftersom jag kom på att vi skulle dit när det var 45min kvar tills det började.) Så vi gav upp letandet, hade inte vart helt fel att se Swingfly, men när vi sen satt i bilen påväg ut från parkeringen var jag rätt glad över att vi inte letade oss fram och sen skulle vart tvungen att trängas ut i en galet lång bilkö, dessutom när ALLA skulle hem. Vi stod i bilkö ut från parkeringen i säkert 30min, i en brant backe dessutom, life is wonderful sometimes! Så något RixFm festival blev det inte, var väl inte hela världen men jag hade inte sörjt över att se det heller. Klockan var runt 16.40 när vi kom bort från bilkön så då drog vi till storheden på Max och käkade, eller mer rätt så käkade vi i bilen då det var proppfullt med folk inne på Max.

Så dagen spenderades till stor del i en bil, inte mig emot, jag gillar att åka bil. Och för den som undrar vad jag gör just nu förutom att blogga så tänker jag gå och sova. Fick ont i huvudet efter burgaren från Max, har ingen aning om varför men 3/5 gånger får jag ont i huvudet efter jag käkat hamburgare från Max (På tal om Max, vrf dränker dom sina hamburgare i dressing?). Men valmöjligheterna till mat var inte så stort, och jag behövde käka så det var bara att finna sig i det. Så säger väl godnatt till Er nu, puss!




Kommentarer
Nathalie säger:

Jag har en tävling på min blogg just nu där man kan vinna ett haslband med hänge i form av en silverängel med en valfri sten i, var gärna med! =)



http://nathssfoto.blogg.se/2011/june/tavling-vinn-en-silverangel-1.html

2011-06-19 | 22:49:54
Bloggadress: http://nathssfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback