When I'll grow up I want to be famous, I wanna be a star, drive nice cars

Min uppdatering är verkligen inte på topp just nu, men får jag skylla det på vädret? Dagen har väl till stor del sett ut som dom flesta dagarna, i alla fall från morgonen då jag var till stallet och fixade åt pållarna. Kan väl tillägga att min systers ponnyskrälle även bet mig i underarmen så jag fick ett fint märke, så snällt! Har även hunnit vara till stugan och fota med Ammi och käkat middag där innan jag begav mig till stallet för att plocka in pållarna. Har även vart och se Elli gå balen, och kan inte säga annat än att hennes klänning var galet snygg! Hann även se hennes nya tattoo, och även den var jättefin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback