You're stole my heart and you're the one to blame, and that's why I smile

Hade egentligen tänk rida ett dressyrpass på Kira idag men när jag tog in henne från hagen hörde jag att hon hade en lös sko så kollade det när jag kom in med henne, och höger skon var på tok för lös för att jag skulle ha kunnat rida henne. Och då vår vanliga hovslagare (som för övrigt har skott alla ponnyer jag haft.) har nå krångel i ryggen och inte kan sko henne under veckan så åker framskorna helt enkelt av imorgon. Så istället för ett dressyrpass fick hon en ordentlig borst och så gick vi ut på gården och käkade gräs i 30min. Eller ja, det var väl nu Kira som käkade gräs. Hon såg då väldigt nöjd ut där hon stod och åt, och jag stod länge och beundrade min vackra ponny! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback