Dag 6 & 7

Kör dag 6 & 7 på samma gång eftersom jag inte skrev ngt igår.


Dag 6 – Typ av killar jag faller för. 

lång, vältränad, brunett, blåögd (inte sådär klarblå, "grumligt" blå).. jag kan göra listan lång, för jag ganska kräsen!


Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.


Vissa skulle säkert dra det klassiska svaret "resa, shoppa, ge till vänner och familjen" Men jag är inte en av dom som ger Er det svaret. Jag kanske klassas som ego, men det enda av alternativen ovan är att jag skulle ge till min familj. Dom har gett mig så otroligt mycket, utan min första egna ponny jag fick när jag var 8 (?) skulle jag nog inte vart samma person som jag är idag. Tänk bara alla pengar som är lagt ner på min och ponnyernas utbildning, utrustning osv. Det är helt sinnesjuka siffror om man tänker efter vad alla år resulterar i om man räknar ihop summan. Skulle jag vinna en miljon vet jag dock vad jag skulle göra.

- Ge pengar åt familjen.
- Köpa en transport.
- Köpa en svart mercedes eller en vit bmw.
- lägga undan, pengar är alltid bra att ha.


Kommentarer
Julia säger:

Fiiin blogg!! <3 är det du som har gjort header och designen???

2011-03-20 | 10:21:13
Bloggadress: http://horzeriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback