Do it like a dude



Dagen har till stor del bestått av att jag vart med påfågeln . It's a long story how she got that name.
Vi har i alla fall under dagen kommit fram till:

  • Att jag borde göra hål i ögonbrynet.
  • Att våran klädstil inte är allt för lik varanda, så ur hennes garderob drog hon ut kläder som jag skulle pröva och matcha till min stil. Haha, vilket var ganska roligt! :D
  • Att båda ville se Gyllene knorren på bio, hahaha!
  • Att vi har sjukt bra humor! :D
  • Och en heeeeeel massa annat! ;)

Btw, förut var det hon som fick mina kläder när jag växt ur dom. Nu upptäckte vi att vi kan göra tvärt om, eller byteshandel hette det väl enligt henne. Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback