Don't make a bet if you can't write the check

Det blev ett dressyrpass barbacka på Kira idag, och jag kan inte säga annat änn att allt arbete jag lagt ner på henne är hon verkligen värd, för hon har blivit så otroligt fin! Började lite smått med att skritta fram henne på en stor volt, och redan då sänkte hon sig och gick och tuggade på bettet. Travade henne på en stor volt med några avbrott till skritt, bad henne göra halt och sen trava framåt igen. Lekte sen med lite ökningar i trav och hon riktigt flög fram, så mjuk och avslappnad! Red lite öppna efter långsidorna och då fick hon världens finaste nacke! Lovar att hon såg ut som en hingst, hon har blivit ett riktigt muskelpaket! :)
Och det syntes verkligen att hon har musklat sig bra, för hon orkade gå i en ganska hög form, väldigt samlat och var på samma gång avslappnad och arbetade med bakdelen. Är så galet nöjd över min ponny idag så jag kan inte beskriva det, hon är helt enkelt den finaste man kan ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback