Godis, äckligt eller gott?



Jag antar att jag, till skillnad från många av er som läser detta klassas som lite udda när jag säger att jag tycker godis är äckligt. Jag har inte gillar godis sen jag var liten, visst finns det några undantag som smakar bra. Av alla godissorter på en sådan där "godishylla" som ni ser ovan kanske det finns 3 sorter jag skulle äta. När jag var mindre sa jag alltid att jag ville ha godis och så fyllde jag lite i en lösviktspåse men sen när vi kom hem och dom andra åt godis satt jag och lekte med mina. Hallå, dom var ju fina dom där gröna råttorna. Men åt det gjorde jag inte, istället sålde jag mitt godis till min syster ;) Det finns en typ av godis som är gott, men det måste vara både surt och rött (rosa kan väl fungera det med). Jag skulle helt ärligt hellre äta en persika istället för godis, för det är sjukt mycket godare än godis.
Men en sak har jag kommit fram till, jag är nog en av få som kan gå på Candy world utan att ens vilja ha godis. ;)


Kommentarer
rebecca säger:

haha man far ju på candy world för att leka i leklandet (A)

2011-03-18 | 19:20:08
Bloggadress: http://rrebeccaw.blogg.se/
emilia säger:

Hej!

Nu har du chansen att få svår på din kluriga fråga inom ridning som du har gått och tänkt på hela veckan. Kikia in på min blogg och skriv din fråga i kommentarsfältet så kommer jag svara så fort som möjligt!

/ dressyrryttaren.devote.se Emilia

2011-03-18 | 22:06:41
Bloggadress: http://dressyrryttaren.devote.se
Louise säger:

Godis ÄR äckligt ;)

2011-03-19 | 12:18:19
Bloggadress: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback