i realize, it was only just a dream

Dagens ridpass på lilla vit (Kira) gick suuuuper! Tveksam om hon någonsin gått SÅHÄR JÄVLA BRA!
Idag var hon dyr, ruuuuuskigt dyr! Hon gick klockrent, och eftersom mamma stod på backen och kunde säga exakt hur det såg ut så fick jag de ju bara ännu mer bekräftat! Hon gick i perfekt form, och ta det på orden - perfekt! Mkt volt arb. i skritt och trav, samt markarbete. Hoppade även nå litet hinder med henne, barbacka..
haha, är för lat för att orka sadla henne. Eller såhär är det egentlien, hon har skavsår just bakom frambena och det får hon alltid på våren när hon börjar släppa vinterpälsen. Så därför rider jag henne barbacka just nu, och vill man hoppa får man helt enkelt hoppa barbacka. Men det är inga som helst problem för mig, sitter lika stadigt som med sadel så det fungerar finfint :)
Kan inte säga annat än att jag är sjukt nöjd över ridpasset!
Nu åter till big brother, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback