If I should tumble if I should fall, would any one hear me screaming behind these castle walls

Sitter i vardagsrummet tsm med min hund som ligger och sover på en filt på golvet. Melodifestivalen på tv, och tro det eller ej - jag ser det! Och ta de på orden, jag ser det. Jag lyssnar inte på det, för jag sitter med skullcandy lurarna och spotify på datorn. Ganska fin kombination om ni frågar mig! ;)
For till stallet efter middagen och plockade in ponnysarna, och trotsade stormen och red barbacka på Kira.
Haha, vilken normal människa skulle ta ut en het ponny barbacka i stormen? Det prasslade i ngn presenning, lät i plåttaket på en gammal lada osv. Men jag har sagt det förr, och det tål att sägas igen - jag har världens finaste ponny! Inte brydde hon sig om att det blåste, inte ens fast ländtäcket på henne blåste upp och fladdrade tills mamma tog av det. Hon gick klockrent, jätte fin var hon! Blev volt arb. i skritt och trav. Hon var jätte mjuk och sammarbetsvillig, inget studdsande eller liknande idag inte! :)
Ska strax gå och käka, sen se ngn film tror jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback