Inköpt åt Kira och Carisma

Var in en sväng till Kalix efter lunch eftersom det var 60% på all ryttar och hästutrustning på djurmagazinet (fd. Häst och hundliv) Eftersom dom ska sluta sälja hästgrejor. Antagligen eftersom Hööks öppnar i Haparanda i Maj.
Fyndade gjorde jag då! Kan snöra in bilder senare ikväll efter jag vart till stallet.

- Brun/beige schabrak åt Carisma.
- Mossgrönt dressyrschabrak med guld passpoal åt Kira.
- Ljusbrun lädergrimma med vita dekorer sydda på nosgrimman och nackstycket.
- Skimmelschampo.
- Ryktpåse.
- Present åt min syster som fyller år i helgen.

Hittade även ett fint svart dressyrträns med bred nosgrimma och vitt foder, ink. lädertyglar. Men dock var nosgrimman för stor för att Kira skulle kunnat ha tränset, så tyvärr fick inte det följa med mig hem.
Riktigt nöjd över köpen är jag, bra att passa på att fynda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback