I've got nothing to do

Sitter i en fåtölj i vardagsrummet och gör ingenting så tänkte passa på att blogga lite. Dagen börjades med att jag for till stallet och fixade åt pållarna, sen hem och baka tårta och chokladmuffins då min syster fyller år idag, hela 22år fyller hon. Med andra ord skiljer det 5år mellan oss, men jag tänker aldrig på att det är så stor skillnad. När hon fortfarande bodde hemma var vi mycket bråkigare med varandra änn vad vi är nu, haha ganska sjukt egentligen eftersom vi inte är så småa! :D Men jag kan inte påstå att jag heller var den snällaste alla gånger, när vi väl började retas med varandra brukade det sluta med att vi inte pratade med varandra på några timmar. Haha, en gång i höstas pratade jag inte med henne på 3 dagar för att jag hade blivit sur på henne och sen bestämt mig för att se hur länge jag kunde klara mig utan att prata åt henne ;)
Finns det nu ngn som undrar så fick hon ett kejsarrött schabrak med matchande benlindor och ett blått Mia RS schabrak av mig idag, som kommer passa finfint på hennes lilla fyrbenta som anländer på någon vecka :)
Som jag skrev sitter jag nu i en fåtölj och har absolut ingenting att göra, funderar därför om jag ska klicka så jag får big brother 24/7 i 24hrs. Kostar ju bara 29:- och det känns det värt, för vad ska jag annars göra hela kvällen?
Får nog bli så, pusspuss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback