Jag ber om ursäkt i förväg..

..Jag bara råkades köpa ett till schabrak åt Kira idag. Ett rött faktiskt, och det kommer vara über snyggt på Kira under hoppsadeln! Kostade mig ju bara 75:- när det var på 70%. Men jag var faktiskt rätt duktig som lät bli BOT (Back on track) benlindorna, för det var nära att dom oxå fick följa med. Men kom fram till att dom var så långa så det skulle se för klumpigt ut. Föresten mamma, jag vet att du läser det här - jag hittade en gelé sadelgjordstunnel men den var 75cm lång och Kira har ju bara 45cm på dressyrgjorden, men kommer ihåg märket så ska kolla om det finns att beställa en. :)

Kommentarer
Fanny säger:

Hejsan, fin blogg! :D Rider du mest hoppning eller tävlar du dressyr också? :)

2011-03-10 | 22:31:41
Bloggadress: http://mipeluche.blogg.se/
Lara säger:

Hej! Skulle du inte kunna skriva lite mer om hur du tränar din häst och får den att slappna av? mvh

2011-03-18 | 07:04:26
Bloggadress: http://laraliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback