Läcker dressyrponny!



Måste kladda ihop några rader om denna ponny när jag just hittade en bild på han sen jag provred han i Maj -09.
Ska jag vara ärlig så minns jag inte vad han hette, men vi kallade han för "enöga" då han bara hade ett öga. Han hette något på F, det är jag säker på! Hur som haver så hade jag lätt velat ha den ponnyn om det var åt mig vi sökte ponny, men nu var jag bara med som hjälp. :)
Ponnyn var iaf riktigt rolig att rida, gjorde öppnor och slutor med han, galoppombyten osv. Riktigt välskolad var han, och sjukt maffig hals! Dock var han väl inte den duktigaste hoppare jag suttit på, men en riktigt fin dressyrponny!

Kommentarer
Fredrika Källström säger:

Ser jättefin ut ju! :D



Kram

2011-03-31 | 21:32:35
Bloggadress: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback