Lilla vit

Bild från Januari 2010, typ.
Jag vill hem och rida, inte sitta i skolan! Är helt upp över öronen nöjd med dressyrpasset med Kira igår och den känslan skulle jag gärna vilja behålla. Hon var så galet fin min lilla fröken vit! :)
Rider jag henne idag får det nog bli ett dressyrpass barbacka, med fortsättning från det vi höll på att träna igr. Kanske kan få någon att fota, ni skulle verkligen bha få se henne när hon går så bra!
All träning har verkligen vart lönande, och mammas hjälp från backen är guld värd! Jag är lyckligt lottat som har en utbildad ridinstruktör till mamma, för på så sätt får jag ju daglig hjälp.
Nu har jag för den delen precis fått lunch, så ska bege mig till mormor och morfar för att käka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback