Snabb uppdatering!

Min uppdatering suger, förlåt..

Kan passa på att skriva lite snabbt nu när jag sitter på skolan och gör ingenting, eller ingenting och ingenting? Jag redigerar bilder, så de så! Kan även passa på att skriva om gårdagens ridpass på lilla vit,hon var iaf jätte fin! :)
Tränade lite tempoväxlingar, volt arb. och att göra halt från trav (vilket hon brukar försöka smita ifrån när man ber henne så hon börjar piaffera istället.) Gick iaf super igår det med, bättre änn jag hade förväntat mig och hon blev riktigt lydig och avslappnad efter lite sådan träning. Blev att jag red med hoppsadeln då jag inte tänker lägga på henne dressyrsadeln nå mer. Någon som är intresserad av en svart Kieffer Wien dressyrsadel, 16,5" normal mot vid? Nå, det fungerade då finfint att dressyra i hoppsadeln, satt nästan bättre i den änn i dressyrsadeln eftersom min hoppsadel har så pass stora knästöd så hamnade jag ganska rätt sittmässigt.
Kan passa på att snöra in någon bild jag fotade igår, pusspuss!







Kommentarer
Liisa säger:

Vilka fina bilder! ;)

2011-03-29 | 20:14:29
Bloggadress: http://liisaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback