Sunny Shine



Måste bara få skriva några rader om pållen på bilden ovan, gissa rasen kanske?

Sunny som hon heter är ett varmblod jag red några gånger under -09, och man skulle inte kunna tro att hon var ett varmblod. Hon är ett av få varmblod som faktiskt ser ut som en "ridhäst". Jag har väl inget direkt emot varmblod som ras, men jag tycker inte om dom som ridhästar, Sunny var dock ett undantag.
Bilden är tagen första gången jag satt på henne, och till min förvåning kunde hon gå i form, skänkelvikning och galoppfattning. Hon var ett ritkgit välutbildat varmblod, riktigt rolig att rida faktiskt!
2a gången jag satt på henne skulle vi pröva hoppa lite, och det kunde damen också göra, riktigt bra!
Hoppade nå små kyss och räcken till en början och det var inga problem som helst. Höjde sen ett räcke eftersom och i slutet låg det på 1m, och visst klarade hon det med!
Den här hästen tyckte jag var sickt rolig att rida, fast hon var ett varmblod. Men det finns undantag, även på dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback