skada inte lacken om du vill vara vacker



Här ser ni resultatet efter en avfärgning och på det ha suttit med ett ton folié i håret, med andra ord ska jag bli blond igen. Tur att Elli är så snäll och ställer upp och fixar mig ur röran, inte färga håret rött eller mörkbrunt Josefin..
Dock gör inte bilden det riktigt rättvist, för det är ljusare irl. Blev rätt förvånad hur ljust det blev bara efter avfärningen med tanke på att det var rätt mörkt innan. Ska ljusas upp ännu mer dagen då jag fyller år, dvs. 27/4. Så efter det skulle jag tydligen vara rätt blond :)
Inte för att det stör mig att ha håret såhär heller fram tills dess, 'cause I'm absolutely in love with it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback