En liten lista

Vad heter du?
Emma Josefin Strömberg
Var bor du?
Kalix, tyvärr (om man får säga så?).
Var vill du bo?
Sverige: Umeå lr. Luleå. USA: LA, New York.
Har du några smeknamn?
Josse är väll det jag hör oftast.
Har du någon favoritartist?
Helt ärligt så finns det många bra, men några ex. Bruno Mars, David Archuleta, Flo Rida och Justin Bieber. Folk får tycka vad dom vill om JB, men sjunga kan då killen!
Favoritband?
The Script, Cobra starship, OneRepublic osv.
Någon speciell favoritlåt?
Det varierar, men just nu: Vega4 – Life Is Beautiful, Darin – Sail the ocean , Lisa Miskovsky – Driving One Of Your Cars 
Vilken typ av musik föredrar du?
Det som faller mig i smaken just för stunden? Här har ni en av mina playlist Awesome'
Vem är din bästa vän?
Den här bruden! 
Civilstatus?
Singel och fruktansvärt nöjd med det!
Är du kär?
Nope
I vem?
-
Nämn en sak som betyder väldigt mycket för dig?
Shikira, världens bästa ponny! ♥
Vilken låt lyssnar du på just nu?
Sean Kingston and Justin Bieber – Eenie Meenie
Vad får den dig att tänka på?
Ingenting speciellt faktisk. Man blir glad av att höra den.
Vad finns på ditt skrivbord?
Målarpenslar, färg, kolpennor, blyertspennor..? Jag vet faktiskt inte, för är inte hemma nu.
Är ditt rum stökigt?
Är jorden rund?
Vad har du uppe på din dator just nu?
Blogg.se , spotify, photoshop, bilder.
Vad klarar du dig inte utan?
Min Försvarets Hudsalva, utan tvekan!
Vad är det roligaste som finns att shoppa?
Hästgrejor, haha ;). Och skor och jackor!
Nämn några personer du verkligen ser upp till?
Jag vet helt ärligt inte, har inte funderat på det.
Vilka sporter gillar du?
Ridsport!
Nämn någon du hatar?
Dom jag inte tycker bra om?
Står du alltid för dina åsikter?
Har sagt det förr, kan dra det igen - säger alltid vad jag tycker. Så svaret på frågan borde ju vara "ja" ?
Vad gillar du att äta?
Den där frågan kan jag aldrig svara på, det som är gott?
Och att dricka?
Mjölk, apelsinjuice, Cola, Loka.
Det perfekta mellanmålet?
ingen aning.
Kollar du på melodifestivalen?
Usch, nej.
Vad lyssnar du på när du är ledsen?
McLean – Broken , Dead by April – What Can I Say , Jimmy Eat World – Hear You Me
 Hade du det kul i helgen?
Jo :)
Vad ser du fram emot?
Datorskärmen? ;) haha dock fattade jag frågan, men bara för att ;D
Vad ska du göra senare?
Vet inet riktigt ännu :)
Följer du några TV-program?
Big brother, ponnyakuten.
Brukar du sminka dig?
aarå
Vad köpte du senast?
hårinpackning
Pluggar eller jobbar du?
Pluggar, eller har fotolektion på måndagar och har praktik i stall resten av skolveckan. När jag lika ska byta linje till hösten så jag inte bhr plåga mig igenom en hel vecka på skolan i ett program jag inte alls känner för att gå. Ganska nice enligt mig :)
Biter du på naglarna?
Till och från
Vem ringde du senast?
Mamma
Vem fick du senast sms av och vad stod det?
mamma "har du ätit?"
Är du nöjd med dina tänder?
nå men hyffsat.
Vart skulle du inte vilja bo?
Grönland eller öknen.
Vem skulle du vilja vara som?
Meredith michaels beerbaum, eller vill ha hennes hästar.
Vad vill du ha just nu?
en hästtransport
Till sist... Vad skulle du göra om du ensam fick styra Sverige för en dag?
jag skulle vara rädd, haha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback