You and me, together in the crowd

Känner hur jag skulle behöva plocka ihop lite kläder som ligger mitt rum, golvet har som fått en ny matta i massa olika färger... Insåg även för en stund sen att min hund låg och sov på min Christian Audigier tröja, och med det märket på tröjan kostar dom ju därefter. Och jag vet inte om jag är så förtjust att hon sover på min tröja för över tusen spänn. Inte för att jag kan skylla det på henne, det är ju jag själv som lagt den där.
Tror närmare bestämt att jag får städa lite, har lika ingenting att göra då jag vill att klockan ska gå så syster yster kommer hem med sin nya fyrbenta sak, men det är ju några timmar kvar..
Nå, börjar jag inte städa nu lär jag inte göra det heller, pusspuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback