Do you remember

Eftersom det ösregnade igår skippade jag hoppningen av titthinder, rättare sagt vilade pållarna igår. Men idag var det perfekt väder för lite hoppning, givetvis titthinder. Och jag är riktigt imponerad av min pålle, inte en enda vägran (hon brukar dock aldrig vägra, hon har gjort det 2ggr under dom 3år och 10månaderna jag ägt henne.) Inte ens muren tittade hon spec på, mer att hon isf hade lite mer respekt för grinden. Det fungerade iaf toppen bra och i slutet la vi ihop hindren till en liten bana. Och sista sprången låg muren på 80cm, och eftersom det var första gången jag hoppade mur på henne så är jag riktigt nöjd! :)
Har film från idag men snör in det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback