Glädjande mail!

Fick en kommentar tidigare idag som gjorde mig väldigt glad, en kommentar från Jennifer Filippou. Och såhär stod det i kommentaren:  "Troll Jahn är pappa till min familjs häst Trollani :) Och det gör Trollani till kusin med Järvsöfaks! :)"

Sen fick jag ett mail av henne där hon skickat med en bild på hennes och familjens nordis Trollani, riktigt söt var den!



Hon skrev även att det är möjligt att Carisma är kusin till Järvsöfaks eller hur det nu blev, rätt coolt! :)
Tror och hoppas att det gick bra att jag la ut bilden på Er fina Trollani. :)


Kommentarer
Jennifer F säger:

Det var absolut ingen fara att du la upp bilden på Trollani! :9 Ha en fin dag! Kram

2011-10-18 | 09:32:42
Bloggadress: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback