If they can't handle you at your worst, then they sure as hell don't deserve you at your best

Min uppdatering av bloggen har inte vart på topp dom senaste dagarna, men tiden har helt enkelt inte räckt till. Ni som har häst förstår mig, det tar mycket tid.

For till stallet efter frukosten imorse och dressyrade med lilla vit, hon var så fin! Tränade på samma saker igår, dvs. volt arb. och lite serpentiner. Hon jobbade på i riktigt fin form, och behöll samma lugn även i galoppen. Prövade även rida lite förvänd galopp, lite missförstånd mellan Kira och mig i början men det rättade till sig i slutet och den förvända galoppen fungerade hyffsat den med. Är nöjd över dagens ridpass och Kira kändes jätte fin.

Rätt skönt att ha gjort bort både ridningen och allt stalljobb från morgonen då det var soligt och fint ute när jag var ute och motionerade Kira och nu är det mer eller mindre helt mulet ute. Nå, nu ska jag se lite 90210, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback