Såhär i efterskott...

Som jag skrev förra veckan hann inte mina presenter komma tills den dagen jag fyllde år, dvs. för prick en vecka sen. Men nu hade mamma och systers present anlänt från Holland så fick det idag istället. :) Och nöjd är jag, hade önskat mig allting så det satt ju inte helt fel. Fick iaf en hoodie (marinblå) av märket Royal Equus, en t-shirt av samma märke (marinblå) och ett par Roeckl meredith michaels- beerbaum ridhandskar. :) Kan snöra in bild sen på hur tröjan och det ser ut, men ids inte just nu då jag måste käka kvällsmat.

Hinner skriva lite kort om dagens ridpass iaf, som blev ett dressyrpass barbacka. Mkt serpentin arb. och lite galoppjobb, kort sammanfattat så gick hon jätte bra, men pigg var hon! :) Nu måste jag käka känner jag, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback