Ute öser regnet ner..

..Pållarna får därför vila idag då jag verkligen inte känner för att gå ut och rida i det vädret, Kira kan lika behöva en vilodag då hon sist hon vilade var förra Tisdagen. Tänkte ev. teckna något men kommer inte på vad, + att jag inte vet vart jag har en blyertspenna. Så ser nog klart John Tucker must die istället som jag började se för någon dag sen. :) Kan dra lite kort om dagen, inte för att det egentligen finns så mycket kul att skriva då jag inte gjort något spec. Började morgonen runt 06,00 och var ut med min vovve och for sen till mormor och morfar och käkade frukost då mamma började tidigt. Somnade sen i deras soffa och vaknade runt 09,30. Fördrev lite tid fram tills kl 13,30 då jag och mormor åkte iväg till vårdcentralen och kollade min fot som jag tidigare nämnt att inte är fullt frisk. Ska iaf fortsätta käka penicillin och kolla den nästa vecka om den blivit bättre. Fick även spendera 2 timmar dära, hej å hå så roligt! Sen for jag tillbaks till mormor och morfar och käkade middag och sen for jag till stallet och fixade åt pållarna. Nå, ska kolla film nu. Pusspuss!

Kommentarer
Maja säger:

Sv: Så kul! Hon som har Quda ska följa med! :D

2011-05-17 | 09:38:17
Bloggadress: http://sommarponnyer.blogg.se/
Tove Söderström =) säger:

Svar: Schabraket kostade 445kr! =)

2011-05-17 | 16:02:14
Bloggadress: http://sommarponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback