Värt..

Nu när Sara åkt ur BB kan jag ju lika gärna sluta se det, vinner Simon (vilket han säkerligen lär göra.) så kmr jag tycka att hela BB har vart ett stort skämt. I mina ögon är han inte värd titéln Big Brother 2011, han är helt enkelt för tråkig och tyst och inte spec rolig att se på. Sen att han började snacka skit bakom ryggen på Peter, Sara och Martin fick väl mig knappast att gilla han mer, i början var han inte samma person som han är nu. När man har 24/7 ser man så mkt mer vad som sägs och görs än det som visas på tv. Må då Martin vinna, då är jag nöjd! Fast en sak som är bra även fast Sara åkte ut är att hon har slagit ut alla jag verkligen inte skulle vilja se som vinnare, dvs. Katerina, Roddan, Gurkan och Christian. Men Sara skulle ändå ha vunnit, Big Brother sucks..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback