Why does it rain

Har precis käkat frukost och vart ut med Milla en sväng i regnet, och inte regnar det då lite heller. Ska snart börja bege mig till stallet och mocka och fixa till pållarna, men behöver skynda mig dit när det regnar, då vill lika inte Kira vara ute. Hon får nog ta ett tjockt regntäcke med hals så hon inte blir så blöt, men hon kommer lika vilja gå in tidigare idag. Hon är en sådan ponny som lika väl skulle kunna stå inne när det regnar, hon ser bara ledsen ut när hon måste vara ute och bli blöt (även om hon så går klädd i regntäcke.) Hade hunnit droppa lite regn i Söndags (?) när vi skulle ta in dom, hon har inte ens blöt utan bara lite, lite fuktig i pälsen. Men det räcker för att hon ska tro att hon kommer smälta bort, hon studdsade hela vägen in i stallet och gick och fnös - en helt vanlig Kira under dagar det regnar och man är ute i hagen och sen ska in. Det är inte lätt när det är svårt, speciellt inte när man är så söt så man kan smälta bort av allt regn.. ;)


Kommentarer
Matilda säger:

Måå vad gulligt att du tar åt dig så mycket av kommentarerna så du var tvungen att skriva det där om halsmuskeln ;) men den borde ju liksom synas mer när du rider än när hon står drogad

2011-05-19 | 09:50:46
Emelie Fredriksson - PONNYSTYLED säger:

Hej, din lamicell hjälm, var har du beställt den ifrån? Är ute efter en silver/svart som du har. Dom jag har sett i verklighet har varit snygga men bilden man hittar på dom på internet tycker inte jag gör dom rättvisa, stämmer det att den silvriga färgen inte är likadan som på riktig? Tacksam för att snabbt svar i ett inlägg på min blogg, mvh. Emelie Fredriksson! :D

2011-06-26 | 19:51:04
Bloggadress: http://ponnystyled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback