Your star got me under the spellbound

Har precis vart till stallet för 2:a gången idag, var och plockade in hästarna. Under dagen har jag hunnit vara till skolan, vart till mormor och morfar och käkat lunch, till stallet och mocka och fixa till hästarna, fördrivit några timmar hos min syster och ätit middag hos henne. Har även lyckats ha ett hyffsat blodsocker under dagen, visst har jag känt av det lite men inte så det blivit jobbigt, skönt! :) Ska snart bege mig till stallet och borsta bort lite damm från min häst då hon vart så generös och rullat sig ute i dammet. Tror att mamma och syster skulle longera Carisma och "Hubert", får se om Kira får en vilodag eller om jag tar ut henne en sväng på ett dressyrpass barbacka, beror på om jag får på mig några skor som inte gör ont då min högerfot är lite skadad så kan knappt gå på den. Ska börja byta om nu, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback