Bläääääh..

Vaknat under natten och haft högt blodsocker -> stuckit insulin, somnat om. Vaknade kl 07,30 och hade 20,0 i blodsocker -> blääääh! Måste försöka käka frukost nu, kommer gå tungt då jag inte brukar vara hungrig om jag har högt socker. Sen ut på en liten promenad med Milla. Skola? Ja efter lunch om sockret gått ner och jag inte mår för dåligt av den drastiska nedgången. Ibland, vill jag bara ge diabetesen åt någon annan, spec sådana som tror det är att bara sticka insulin när man äter och äta när man blir låg.



Står dock 20,0 på min. Dvs. sådär 15mmo/L mer
än vad man bör ligga på.

Kommentarer
olivia säger:

Vad jobbigt :(

2011-11-10 | 10:52:34
Bloggadress: http://heztcheyerna.blogg.se/
Emelie säger:

sv:Okej okej! :)

En från Nymm har tagit kontakt med mig, tänkte göra audition n¨ågon dag, men känns så jobbigt när man går skola, dessutom är det ju första året på gymnasiet. Så tror jag ska fokusera med på Skolan :)

2011-11-10 | 11:53:00
Bloggadress: http://pemlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback