dag 11: Min drömoutfit



Dressed for succes in pink
(hoppoutfit)

  • Kingsland tröja
  • Kingsland piké
  • Charles Owen Ayr8 hjälm
  • Gersemi ridbyxor
  • Roeckl handskar
  • De Niro boot Millenium Ramses 3 stövlar
  • JIN sporrar



Style and classic (Dressyroutfit)
  • Charles Owen hampton hjälm
  • Otto Schumacher swarovski skärp
  • Hårnät, okänt märke
  • Modern horse tröja
  • Pikeur Cindy byxor
  • Tretorn Advance stövlar
  • Roeckl handskar
Nu vet jag väl inte om det var min "drömoutfit" för jag vet faktiskt inte vad den skulle innehålla. Tycker dock väldigt mycket om det den rosa outfiten innehåller - ge mig det, tack.

Kommentarer
Anonym säger:

Tretorn är ju hoppstövlar ;)

2011-11-22 | 13:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback